שמרי בירה – יתרונות ואזהרה

בקישור הבא התייחסות מקיפה של ד״ר גרגר לשמרי בירה . הוא מציג מחקר על היתרונות של צריכה קבועה של כף שמרי בירה ביום לחיזוק מערכת החיסון ולהפחתת החומרה והתדירות של הצטננויות.

אבל, הוא גם מתריע שבחלק מהמוצרים יש יותר מדי נחושת. אופס…

הוא וצוותו שלחו כמה מהמתוגים המובילים לארה״ב והוא מפרסם בתחתית מאמרו את התוצאות. חלק טובים, חלק פחות…

טיפ מהמטבח: ערבוב של שמרי בירה בכמות שווה לקמח שקדים + קצת מלח = ״פרמז׳ן טבעי״. תוספת מאוד טעימה ומפתיעה לפסטות וכדומה.

 

טיפ מהמטבח: ערבוב של שמרי בירה בכמות שווה לקמח שקדים + קצת מלח = ״פרמז׳ן טבעי״. תוספת מאוד טעימה ומפתיעה לפסטות וכדומה.

הינה כלל המרכיבים בתמונה:

בתמונה: מימין קמח שקדים, משמאל שמרי בירה, ובאמצע כמובן מלח…

והינה קישור לפוסט מהפייסבוק שלי עם תמונה ועוד הסבר על שמרי הבירה.

שמרי בירה לא מכילים רק כמויות טובות שלויטמינים מקבוצת B, אלא גם מינרל בשם כרומים החשוב לאיזון רמות הסוכר. בנוסף, אשלגן ופולאט נמצאים בכמויות נאות ביותר בשמרי הבירה. מהקישור הבא ניתן לקרוא אנליזה שלמה יותר של מרכיבי שמרי הבירה.

 

בריאות
אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז