חלבון מהחי לעומת חלבון מהצומח

רבות נכתב על היתרונות שבצריכת קטניות.
מחקר נוסף  אשר כלל 130 אלף איש, ופורסם באחד מהעיתונים הרפואיים המובילים בעולם מציג זאת
המחקר מראה את היתרונות העצומים שבמעבר מאכילת מזונות עשירים מחלבון מהחי למזונות עשירים בחלבון מהצומח.
ההשפעה חד משמעית- פחות תמותה, פחות מחלות קשות.
ניתן לקרוא את התקציר כאן למטה.
לאחרונה (2021)- מחקר נוסף שפורסם בעיתון רפואי מוביל מצביע על היתרונות הרבים של העדפת חלבון מהצומח יחסית לחלבון מהחי.
שעועית מאש חלבון מהצומח
אם תירצו להישאר מעודכנים בנעשה בעולם המחקר, הירשמו לאתר וקבלו עידכונים שוטפים מידי שבוע, כמו גם גישה למתכוני בריאות ותכנים נוספים .
בריאות
אופיר פוגל, נטורופת

Replacing Animal Protein with Plant Protein Lowers Risk for Mortality

Replacing animal protein with plant-based sources of protein lowers risk for mortality, according to a study published online in JAMA Internal Medicine. Researchers followed the diets of 131,342 participants from the Nurses’ Health Study and Health Professionals Follow-up Study. Animal protein intake was associated with an increased risk for death from diseases, especially cardiovascular disease, and plant protein intake was associated with a lower risk for mortality. Replacement of animal protein with plant-based proteins was also associated with a lower risk for mortality.

Song M, Fung TT, Hu FB, et al. Association of animal and plant protein intake with all-cause and cause-specific mortality. JAMA Intern Med. Published online August 1, 2016.

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז