איזה מזון יכול להוריד כולסטרול כמו תרופות להורדת כולסטרול?

במחקרים שמציג ד"ר גרגר ניתן להתרשם מנתונים המראים כיצד אכילה יומיומית של קטניות מסוגלת להוריד/לאזן רמות של כולסטרול. הוא נותן דגש מיוחד לחומוס לגביו יש גם מחקרים, וגם ניסיון טיפולי של מאות שנים.

״על הדרך״, מסתבר שוב שאכילה יומית של קטניות מפחיתה משמעותית את הסיכון לסבול מיתר לחץ דם (פי 4 הבדל), סוכרת ועוד שלל מחלות לא נעימות כלל. במהלך מחקריי ומפגשיי עם האנשים הבריאים בעולם, אכילת קטניות בתדירות יומיומית היתה מכנה משותף חזק וברור ללא יוצאים מן הכלל. זו הסיבה שבספר השני שלי (אותו ניתן לקרוא בחינם באתר), אני ממליץ לכל אדם לשאול את עצמו כל יום ״איפה הקטניה שלי היום?״. אם כבר לקראת ערב וטרם אכלתם קטניה, ממליץ בחום על כוס ״אדממה״,  גרגירי חומוס, שעועית ירוקה או כל קטניה אחרת שנגישה וטעימה לכם.

 

הינה הסרטון עם הנתונים. כרגיל מדובר בסרטון קצר, מגובה מחקרים, ועם אפשרות להגדיר תרגום לעברית.

 

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז