בית משפט בארצות הברית עתיד לפסוק שיצרניות הקפה שנתבעו, לא הצליחו להוכיח שקפה אינו מסרטן.
מאמר על הסוגיה המוזרה מכאן
וכל זה מצטרף לויכוח וחילוקי הדעות המורכבים בעניין הקפה. בקישור הבא, ניתן לקרוא מאמר שלי שמנסה לעשות סדר: קפה – בריא או לא?

מה שבטוח – קפה זה טעים (-:
בריאות
אופיר פוגל, נטורופת