כלים מתקדמים לאיזון סנדרום מטאבולי: סוכר, שומן בטני ושומני דם

כולם כבר יודעים עד כמה חשוב לנצח את הסנדרום המטאבולי בשביל בריאות המוח והלב, סוכרת, שומני הדם (טריגליצרידים), השמנה בטנית ועוד.

רבים כבר יודעים שהבסיס לכך הוא קודם כל פעילות גופנית, התמודדות יעילה עם סטרס ותזונה.

לא מעטים יודעים שבתזונה, ראשית חשוב להקפיד על אכילה של מזונות עם אינדקס גליקמי נמוך.

אבל מה עושים כשהבסיס החשוב והיעיל הזה לא עוזר מספיק? מה ניתן עוד לעשות על מנת לשפר את הערכים ואפילו להפחית את השימוש בתרופות?

 

בסרטון של 10 דקות שכאן למטה, אני מציג עוד כמה דברים שעוזרים להרבה אנשים לשפר את מצבם.

תחילה אני מציג את יתרונותיו הרבים של הקינמון, תוך הפרדה בין סוג הקינמון הרגיל לזה האמיתי. אני גם ממליץ על מרתח קינמון פשוט להכנה, שהינו יעיל בהרבה מאשר ״רק״ לשלב מעט קינמון באוכל/בשתייה.

לאחר מכן אני מסביר מדוע גריסים יכולים להיות חלק מהפתרון, וגם מציג כיצד ניתן להכין אותם בצורה כזו שיהפכו לנשנוש יומיומי פשוט וטעים.

בהמשך אני מתייחס לשמרי בירה מהם ניתן להכין ״פרמז׳ן טבעי״, מזונות עשירים במיוחד במגנזיום, חילבה ועוד.

בחלק האחרון של הסרטון אני מציג את ״פרמידת ההמתקה״ – שיכולה לעזור לכל אחד/ת לבחור נכון כיצד להמתיק את המזון בצורה בריאה יותר.

בסיום אני פורש שלל בעיות נדירות יותר, שלעיתים יש להתייחס אליהן כשרוצים לנצח בצורה טבעית ובטוחה את הסנדרום המטאבולי.

 

קישור להסבר מלא על הקורס הדיגיטלי מהקישור הבא: https://bit.ly/3slSYai

 

 

 

 

בריאות ואושר,

אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז