כיצד להפחית סיכון לסרטן השד

מחקר חדש מראה שוב שעל מנת למנוע את רוב המחלות שהורגות אותנו, צריך לאכול מזונות העשירים בסיבים תזונתיים. בפרסום הנוכחי, מצאו קשר בין אכילה שכזו בנערות, לבין סיכון עתידי לחלות בסרטן השד.
דיווח על המחקר כאן למטה.
מזונות עשירים בסיבים הם כמובן ירקות, פירות, קטניות, אגוזים ודגנים מלאים.
אין כמעט סיבים במזונות מעובדים כמו לחם "קל", מאפים, חטיפי "בריאות" וכדומה.
אין בכלל סיבים במזונות מהחי כמו ביצים, חלב, עופות ובשר.

High-Fiber Diet Protects Against Breast Cancer

A high-fiber diet during adolescence lowers breast cancer risk, according to a study published online in Pediatrics. Researchers monitored fiber intake and breast cancer incidence rates in 44,263 women during adolescence and early adulthood as part of the Nurses’ Health Study II. Those women who ate the most fiber during adolescence or early adulthood lowered their risk for breast cancer later in life, compared with those who consumed the least.

Farvid MS, Eliassen AH, Cho E, Liao X, Chen WY, Willett WC. Dietary fiber intake in young adults and breast cancer risk. Pediatrics. Published online February 1, 2016.


מאחל בריאות ואושר
אופיר פוגל
נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז