המרכז האמריקני לבקרת מחלות פרסם דו״ח המפרט את התופעות שחוו ילדים בגילאי 5-11 לאחר שקיבלו את הזריקה הראשונה והשנייה בסוף שנת 2021.
עיקרי הממצאים מצביעים על מספר תופעות שהמחברים רושמים שיש ליידע לגביהן את הורי הילדים. אז הינה אני תורם את חלקי הצנוע בהפצת הנתונים להורים ושאר מתעניינים…
להלן עיקרי התופעות שחוו הילדים עד שבוע לאחר קבלת התכשיר:
- 2.3 מכל 100 ילדים נזקקו לטיפול רפואי.
- 1 מכל 500 ילדים הגיע לקבל טיפול חירום (מיון בי״ח).
- אחד מכל 2,500 ילדים נזקק לאשפוז.
- כמעט 20% לא יכלו ללכת לבית ספר בשבוע שלאחר זריקה 1 או 2.
- יותר מ 12% לא יכלו לבצע פעולות יומיומיות רגילות באופן תקין ומלא.
והינה הטבלה שפורסמה על ידי ה CDC עם פירוט נרחב יותר, וחלוקה למנה 1 ומנה 2. פירוט מלא בדו״ח שפורסם מכאן.

חשוב מאוד לציין, דבר שה- CDC לא הדגישו בדו״ח שלהם, שיש לשקול את החסרונות הללו אל מול התועלת הצפויה לילדים מהזריקות.
מאחר והנושא כל כך רגיש בימינו, אם לא הבנתי או פרשתי או הצגתי משהו כאן כהלכה, חשוב לי לשמוע על כך ולתקן.
ורק שנהיה בריאים…
אופרי פוגל, נטורופת