״הפסקת הליכה״ של פחות משתי דקות יכולות לעזור?

התשובה המפתיע היא – כן!
ד״ר גיל יוסף שחר מתאר במאמר הזה שלו , מספר על מחקרים המצביעים על כך שהפסקות יזומות, כמה פעמים ביום, להליכה נמרצת של דקה וארבעים שניות עזרו לשיפור איזון האינסולין/סוכר בגוף.
כמובן שעדיף לעשות גם פעילות גופנית ממושכת ורבה יותר, אבל אם תקראו את המאמר והמחקרים עליו הוא מבסס את דבריו, כבר לא יישארו לכם תירוצים בעבודה – קומו וצאו להליכה נמרצת קצרה כמה פעמים ביום!!!

(אם הקישור לא עובד, הינה הוא כאן במלואו: http://www.rambam-medicine.org.il/category/sugar-balance-without-sport)

בריאות
אופיר פוגל
נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז