שוקולד מריר – לא הכל ״ורוד״

המאמר המעניין שבקישור זה מציג זוית מדעית סקפטית יותר על נפלאות השוקולד המריר שנחשב בעיני רבים לבריא מאוד.

החסרונות העיקריים שהדוקטורית ממכון דווידסון מציגה, נוגעים לחוסר המחקרים האיכותיים בבני אדם, ובעובדה שלמרבית השוקולדים מוסיפים סוכר.

עדכון מאביב 2021: מחקר נוסף קושר כביכול אכילה מוגברת של שוקולד לתחלואת כלי דם ולב מוגברת. יש לשים לב שבמחקר המדובק אכילת שוקלת מגיעה כדפוס אכילה תזונתי יחד עם אכילת יתר של ממתקים, חמאה, לחם לבן, ומעט ירקות ופירות. אין פלא שהתוצאות לא מעודדות…

לעומת זאת, מוצרי קקאו איכותיים כוללים המון יתרונות, וכמעט בלי חסרונות.
הכוונה לפולי קקאו -נא, שבבי קקאו נא (ניבס) ואבקת קקאו נא.

בתקופת החורף, אני זוכה להרבה ״נקודות זכות״ במשפחתי, כשאני מכין את משקה הקקאו הזה

שווה!

בריאות וטעם טוב
אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז