פשתן ולחץ דם גבוה

ישנן הרבה דרכים טבעיות להורדת לחץ דם, אבל מעטות הן הדרכים המגובות במחקרים רפואיים טובים + פשוטות כל כך ליישום.

לפי המחקר והנתונים המוצגים בסרטון הקצר הבא (אפשרות לתרגום לעברית), הוספת כ- 2 כפות זרעי פשתן טחונים ביום לאוכל, יעיל ומשמעותי להורדת לחץ דם. על פי חלק מהנתונים המוצגים – יעיל ממש כמו תרופות, אבל במקום תופעות לוואי נוספות, ישנן תועלות נוספות.

חשוב לקנות זרעי פשתן שלמים, לטחון בבית ולשמור בקירור – הכי טוב בצנצנת זכוכית אטומה במקפיא.

פשתן עלול לא להיות מתאים לאנשים הסובלים מבעיות שונות במערכת העיכול.

צפו והחכימו:

 

בריאות לרוב,

אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז