פשתן ולחץ דם גבוה

ישנן הרבה דרכים טבעיות להורדת לחץ דם, אבל מעטות הן הדרכים המגובות במחקרים רפואיים טובים + פשוטות כל כך ליישום.

לפי המחקר והנתונים המוצגים בסרטון הקצר הבא (אפשרות לתרגום לעברית), הוספת כ- 2 כפות זרעי פשתן טחונים ביום לאוכל, יעיל ומשמעותי להורדת לחץ דם. על פי חלק מהנתונים המוצגים – יעיל ממש כמו תרופות, אבל במקום תופעות לוואי נוספות, ישנן תועלות נוספות.

חשוב לקנות זרעי פשתן שלמים, לטחון בבית ולשמור בקירור – הכי טוב בצנצנת זכוכית אטומה במקפיא.

פשתן עלול לא להיות מתאים לאנשים הסובלים מבעיות שונות במערכת העיכול. בעיקר צריכים להיזהר אנשים שסובלים מדלקות במעי הדק או המעי הגס. לאנשים עם עבר של תסביבי מעיים או חסימת מעי – הדבר ממש לא מומלץ. וכך נכון עבור כל הזרעים, לא רק זרעי פישתן.

צפו והחכימו:

 

בריאות לרוב,

אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז