פירות יער, סוכרת והגנה חמצונית

למרות שמדובר בפירות, מספר לא מבוטל של מחקרים מראה שאכילת פירות יער מועילה לאנשים המתמודדים עם סכרת.

ישנם מחקרים המראים שאכילה יומיומית בריאה של פירות יער מביאה לירידה בתנגודת האינסולין השווה בערכה לביצוע פעילות גופנית של שעה כל יום!

מחקר אחר הראה שאכילת 2-3 מנות של פירות יער בשבוע, הורידה ב 23% את הסיכון לחלות בסוכרת.

לגבי סכרת, נראה כי אוכמניות כחולות הן היעילות והמומלצות ביותר.

מחקרים אחרים בדקו את ההשפעה נוגדת החימצון של פירות יער ומצאו ״שלל״ רב… חשובים במיוחד הם המחקרים שהראו שאכילת פירות יער הפחיתה את הנזק הנגרם למטען הגנטי שלנו – ה DNA ברמת התא.

על כל אלה ועוד בסרטון קצר וברור של ד״ר מיכאל גרגר.

כרגיל, ישנה אפשרות להגדיר תרגום לעברית:

 

מתיקות בריאה לכל

אופיר פוגל, נטורופת

shalev

תגובה אחת על “פירות יער, סוכרת והגנה חמצונית

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז