פירות וסוכרת

עוד מחקר מראה את ההיפך ממה שאנו שומעים בדרך כלל מאנשי מקצוע – אכילת פירות מונעת סוכרת, ולא להיפך.
המחקר אומנם רק תצפיתי, אבל הוא כולל מעקב של שנים אחר כחצי מליון בני אדם.
בנוסף, טרם ראיתי מחקר הפוך – שקושר אכילת פירות עם סיכון מוגבר לסוכרת.
השורה התחתונה היא שלאכילת פירות ישנם רק יתרונות (כל עוד אין בעיות עיכול מאוד מסויימות או רגישות אלרגית אליהם).
למי שכבר חולה בסוכרת, מאוד מומלץ להעדיף פירות שמעלים רק במעט את רמות הסוכר (אינדקס גליקמי נמוך), כמו לדוגמא: תפוח, אגס, משמש, אשכולית, תות, תפוז נאכל עם ציפתו הלבנה ומרבית מפירות היער הכהים.

סיקור המחקר העברית פשוטה מויינט בקישור זה. 

בריאות מתוקה לכולם
אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז