כיצד למנוע הצטברות תאי שומן בישבן ובכלל

מצב גופני סטטי, למשל בעת ישיבה ממושכת או שכיבה, מגרה את תאי הגזע בגוף להתמיין לתאי שומן המייצרים עוד ועוד שומנים, ומעלה את הסיכון לעלייה במשקל, בעיקר בישבן – כך מצאו חוקרים מאוניברסיטת תל אביב.

 

מה הפיתרון? לכוון תזכורת כל 30 או 60 דקות, ולקום לכמה דקות מהכיסא, לעשות סיבוב, עדיף בחוץ אם אפשר. אם לא ניתן לצאת החוצה – אולי לעלות ולרדת כמה מדרגות. לאנשים שעובדים בעבודה כזו בה הם חוששים שיחשבו שהם מבזבזים זמן עבודה – אני מציע להגדיר את ההפסקה הזו כ״הפסקת סיגריה״…


מאחל בריאות ואושר
אופיר פוגל
נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז