כורכום לעומת תוסף כורכומין

לכורכום השפעות בריאותיות מטיבות להרבה בעיות ומחלות.
רבים ממליצים לצרוך כמוסות מרוכזות של כורכומין מרוכז על מנת להשיג תוצאות טובות.

בסרטון הקצרצר הבא מציג ד"ר גרגר כמה מחקרים שמצביעים על ההיפך הגמור. כורכום כשורש יעיל בהרבה מ״רק״ הכורכומין – ולא משנה כמה הוא מרוכז.

אני ממליץ בחום לגרד כורכום טרי לתבשילים באופן קבוע. את הכורכום הטרי (והכתום מאוד), לא ניתן להשיג למשך כל השנה. אפשר גם לקנות כמה שורשים טריים ולהקפיא לתקופות בהן לא ניתן לקנות את הטרי.

כדאי לצפות

בריאות ואושר
אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז