כאבי ווסת – פתרון טבעי ופשוט

נשים רבות סובלות מכאבים סביב מועד קבלת הוסת או במהלכה.

ד״ר גרגר מציג בסרטון הקצר, הממוקד והמתורגם הבא כמה וכמה מחקרים המראים כי תוספת פשוטה של ג׳נג׳ר לתפריט היומי עשויה להפחית כאב וסימפטומים של כאבי ווסת (וביניהם מגרנה), ממש כמו תרופה. אבל כמובן, ללא תופעות הלוואי המתלוות לתרופה.
מי שתבחר לנסות את זה, כדאי לשים לב שעיקר ההטבה הגיעה במחזור השני של השימוש.

ישנו טיפול טבעי מלא לבעיות מסוג זה,כמו למשל הפחתת החשיפה להורמונים בעיתיים (ממוצרי חלב, קופסאות שימורים מסויימות ומוצרי פלסטיק מסויימים), העלאת צריכת מזונות עשירים בפיסטואסטרוגנים טובים כמו מפשתן ומוצרים איכותיים של סויה, ועוד ועד.

לג’ינגר, כמו לצמחי מרפא נוספים יש פוטנציאל השפעה עצום על בריאותנו, להעמקת הידע בתחומי בריאות שונים , מוזמנים.ות  להירשם לאתר ולקבל מידי שבוע עידכונים בנעשה בעולמות הבריאות הטבעית, גישה למתכונים ולתכנים נוספים

בריאות,
אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז