ויטמין K2 מפחית סיכון למחלות לב בכחמישים אחוז

ויטמין קיי2 הוא מהויטמינים החשובים ביותר לבריאות שאינו זוכה לתשומת לב ראויה. הוא חשוב לבריאות הלב, העצמות וכנראה גם בהקשר של סרטן.

מחקר חדש ומשמעותי מצביע שאלה האוכלים כמות מספקת מויטמין קיי2 מפחיתים את סיכון למחלות לב ב 48%!  אגב, באותו מחקר לא נמצא קשר בין אכילת ויטמין קיי1 לבין בריאות הלב.

בקישור הבא ניתן לראות את רשימת המזונות העשירים בויטמין K2.

המקור התזונתי המשמעותי ביותר לויטמין K2 הוא נאטו. נאטו הינו מוצר מותסס מסויה שלהבנתי מהווה את אחד מהמזונות הבריאים בעולם. בקישור הבא כתבתי כמה דברים על נאטו מבחינה בריאותית ומבחינה קולינרית.

 

בריאות ואושר,

אופיר פוגל, נטורופת

 

 

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז