הכן גופך לחורף / "חיסון" לשפעת

רבים מתחסנים לקראת החורף נגד שפעת, וקטונתי מלהבין האם זה עוזר או לא למרבית האנשים.
מה שכן, אפשר וכדאי להיעזר בטבע ובטכניקות טבעיות שנטולות תופעות לוואי.
מדובר בדברים פשוטים וזולים, שמרבים לזלזל בעוצמתם בשל היותם כאלה.1. גרגרו מי מלח בגרון באופן יומיומי קבוע.
2. עשו שטיפות למערות האף והסינוסים בעזרת מכשיר "נטי" שהגיע אלינו מעולם היוגה. מאוד פשוט, מאוד כדאי. ניתן לקרוא מקישור זה איך בדיוק משתמשים ומהיכן קונים (ממש זול).
3. שלבו בתפריט היומי כמה שיותר שום, ג'ינג'ר, בצל, קצח ופולן. חלק מהאנשים רגישים למזונות אלה. שימו לב.
4. שתו חליטות תימין ומרווה לרוב (מרווה לא מתאימה לתקופת הריון והנקה).

חורף בריא!
שנה קסומה
אופיר


עדכון:

ושכחתי להוסיף את אחד הדברים החשובים והנזנחים ביותר = השמש !!!
חשיפה מתונה ובריאה לשמש חשובה מאין כמותה למערכת החיסון שלנו כמו לתפקודים רבים נוספים של הגוף.
ישנה השערה כי שכיחות השפעות והמחלות הדומות נפוצות בעיקר בחורף, בשל חשיפה מועטה מדי לשמש. בקיץ, אגב, קיימים סביבנו גם אותם וירוסים וחיידקים יוצרי שפעות, אך אנו חולים בהם פחות.
צאו לשמש!
נטילת ויטמין D למי שחסר זה פתרון סימפטומטי וחלקי בלבד. שורש הבעיה היא חשיפה מועטה מדי לשמש

מאחל בריאות ואושר
אופיר פוגל
נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז