האם פרוקטוז מפירות פוגע גם הוא בכבד ובבריאות?

צריכה מוגברת של פרוקטוז, סוכר הפירות, קשורה לשכיחות גבוהה יותר של בעיות כבד, שומני דם, השמנה ועוד.

אולם אכילה של פירות שלמים אינה גורמת לכל אלה, אלא רק להשפעות חיוביות על הבריאות. יתרה מזאת, בסרטון הקצר הבא (אפשרות לתרגום לעברית), מציג ד״ר גרגר מספר מחקרים המראים שהוספת פירות יער לארוחה עם סוכרים, אפילו עוזרת למתן את קפיצות ונפילות הסוכר המזיקות! ממש כך – תוספת פירות יער מאזנת את הסוכר טוב יותר.

הפרוקטוז הבעייתי מקורו במזונות מעובדים להם מוסיפים פרוקטוז – וממזונות אלה עלינו להיזהר מאוד.

צפו בסרטון להבנה עמוקה יותר והתרשמות מהמחקרים:

 

 

בריאות,

אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז