דגנים מלאים וסוכרת

עוד מחקר חדש מראה כי ככל שאוכלים יותר דגנים מלאים – כך יורד משמעותית הסיכון לחלות בסוכרת מבוגרים.

מדובר בעוד מחקר חשוב בתחום זה מאחר שמזונות עשירים בפחמימות נוטים לספוג בשנים האחרונות ביקורת בהקשר של סוכרת (והשמנה), בעוד שהמציאות הקלינית והמדעית הפוכה לגמרי.

מהמחקר הזה עולה כי כדאי לאכול חיטה מלאה, שיבולת שועל, ״מוזלי״, שיפון וכדומה.

תקציר בעברית ניתן לקרוא מקישור זה

המאמר המלא פורסם כאן: J Nutr. 2018;148:1434-1444

בריאות רבה,
אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז