ג׳ינג׳ר להפחתת כאב

לשורש הג׳ינג׳ר תועלות בריאותיות רבות ומגוונות.

בסקירת המחקרים שבקישור מוצג אוסף נתונים מעשרות מחקרים שבדקו את השפעת הגי׳נגר להפחתת כאב מסוגים שונים. אתאר כאן את עיקרי הממצאים לבעיות השונות – מכאב על רקע הורמונלי, דרך כאבי פרקים ועד מיגרנות.

ראשית, מסתבר ש-6 מחקרים הראו תוצאות מעודדות באשר ליעילותו של שורש הגינגר להפחית כאב הקשור למחזור החודשי.

אני ממליץ ללא מעט מטופלות על בליעה/אכילה יומית של כפית ג׳ינג׳ר טרי מגורד כשבועיים לפני מועד הווסת הצפוי.

בנוסף, 9 מחקרים הראו את פוטנציאל הקלת הכאב של גי׳נגר במצב של דלקות מפרקים בברך מסוג אוסטיאוארטריטיס, אבל לא כל המחקרים הראו תועלת.

ולסיום, מחקר אחד הראה תועלת של גי׳נג׳ר להקלה על כאבי מיגרנה. ומהקישור הבא ניתן לקרוא עדויות מדעיות נוספות לגבי יכולת של גי׳נגר להפחית כאבי מיגרנה.

 

בריאות ואושר,

אופיר פוגל, נטורופת

 

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז