גישות וטיפולים נוספים לקורונה

ככל שהזמן מתקדם מתגלים עוד דברים יעילים שיכולים לעזור על מנת למנוע ו/או להגיב נכון במידה ונדבקים.

כל אלה לא באים במקום שמירה על הנחיות ההגיינה וחיסון למי שבחר בכך – אלא בנוסף לכל מה שכבר ידוע.

אני מרכז כאן שני מקורות מידע שחושפים מידע מתוך ניסיון וכמה מחקרים.

 

כאן בהמשך ניתן לצפות בראיון עם ד״ר רוג׳ר שוואלט, רופא אמריקני מהשורה הראשונה שמטפל בבית חולים בחולי קורונה רבים.

הם מציין כמה דברים מעניינים, ובין השאר:

  1. החשיבות הנודעת להעלאת טמפרטורת הגוף על מנת להחליש את הנגיף (מקלחות חמות, מגבות חמות, סאוונה…)
  2. שימוש מועיל במד סטורציה ביתי פשוט שיכול לעזור להבין האם ישנו חלילה צורך באשפוז, או לא.
  3. החשיבות הרבה ואפשרויות האוורור בבית.
  4. שינה טובה…
  5. יעילות שימוש בתוספי תזונה כמו ויטמין די, NAC, קווארציטין ועוד. סקירה מקיפה יותר על הנושא ניתן לקרוא מכאן: ״תוספי תזונה לקורונה״.
  6. הוא מדבר בסרטון גם על תרופה מסויימת המתאימה לאנשים מסויימים. אבל איני מכיר את התרופה ולא יודע עד כמה היא בשימוש בארץ.

 

 

מקור המידע הנוסף התפרסם גם בתקשורת הישראלית מתייחס ליעילות ולמהירות הרבה שבה חשיפה לקרני אור הורגת את נגיף הקורונה. במאמר ובבחלק מהמחקרים מתייחסים לא מעט לאפשרות של מציאת סוגי הקרינה היעילים ביותר ושימוש בהם במערכות לטיהור בבתי חולים ובמקומות אחרים, אבל להבנתי חשוב לזכור את הבסיס החשוב ביותר: חשיפה בריאה לשמש מועילה ביותר! היא חשובה גם כי היא הורגת מהר נגיפים כמו קורונה, גם כי היא תורמת לחיזוק מערכת החיסון, וגם כי זהו צורך בסיסי-קיומי של בני האדם מאז ומעולם.

חשיפה בריאה לשמש – אלא אם כן יש מחלות מיוחדות או הנחיות אחרות מהרופא – היא כרבע שעה ביום עם גפיים חשופות ופנים מוגנות.

 

בריאות ואושר,

אופיר פוגל, נטורופת

 

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז