האם נמצאה הסיבה מדוע ליפנים הבריאים יש אחוז לא נמוך של סרטן גרון / וושט ?
מאמר מעניין מאת ד״ר גיל יוסף שחר, אותו אני מעריך, מנסה לשפוך אור על נקודה פחות מוכרת זו.
הוא מציג נתונים והמלצות כיצד כדאי לנו לשתות משקאות חמים, על מנת להפחית את הסיכון לחלות בסרטן.
בשורה התחתונה, מומלץ להמשיך לשתות תה איכותי, אבל לא בטמפרטורה רותחת… ואם כבר תה, אז אולי כדאי כבר להשקיע במה שנראה לי כמו המשקה הבריא בעולם.
בריאות
אופיר פוגל, נטורופת