בכתבת התחקיר האמיצה של רביב דרוקר מתכונית המקור מוצג כיצד תועמלנים של חברות התרופות מבטיחים הטבות לרופאים בתמורה לשימוש במוצריהם. עצם קיומם של קשרים מסוג זה מפחית ממהימנות הטיפול שמעניקים הרופאים לחולים ועשוים אף לפגוע בבריאות המטופל. כאשר רופא בוחר בתרופה מסוימת היות וניתנת לו הטבה אך לא כי זוהי התרופה המדויקת ביותר עבור המטופל, אנחנו בבעיה.
הנושא מאוד מטריד. מפחיד אפילו. לצפיה מלאה בכתבה- בלינק הבא

היות ואנו רואים כי התחום רווי אינטרסים ופוליטקה, ניתן להכריז על סיבה נוספת מדוע עדיף להמנע מהצורך להיעזר בתרופות…
בריאות
אופיר פוגל, נטורופת