פרוביוטיקה באוכל – אוסף מתכונים פרוביוטים

על מנת לאזן את המיקרוביום שלנו – פלורת החיידקים במעי – עלינו לפעול בשלושה כיוונים:

  1. לאכול מזונות עשירים בפרוביוטיקה. כאן בהמשך ריכזתי קישורים למתכונים רבים – חלקם פשוטים ומוכרים, ואחרים מורכבים ומיוחדים יותר – להכנת אוכל פרוביוטי איכותי.
  2. לאכול מזונות בהם ישנם מרכיבים המהווים את ה״אוכל של החיידקים הטובים״ – פרה-ביוטיקה. ראו כאן קישור לרשימת מזונות עשירים בפרהביוטיקה.
  3. להפחית למינימום חשיפה לגורמים העלולים לפגוע באוכלוסיית החיידקים הטובים. דוגמאות חשובות הן סוכרזית, קפה ואלכוהול, אבל ישנם עוד הרבה גורמים – על הנושא אפרסם פוסט נפרד בהמשך.

מתכונים פרוביוטים בריאים:

 

מזונות פרוביוטים מתקדמים מהמטבח היפני:

את כל המזונות היפנים המיוחדים, ניתן להשיג מאיש מקסים בשם רועי גרנט: 054-7771920

 

בריאות ואושר,

אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז