חומצה פולית – מידע חשוב לא רק לנשים

הרבה אנשים לקוחים תוסף תזונה המכיל חומצה פולית. הנושא מאוד מבוסס עבור נשים בהריון, אבל לא רק.
רבים לא יודעים שישנו הבדל די גדול בין התוסף הסינטטי הרגיל שנקרא “חומצה פולית”, לבין ה”פולאט”. החומר הטבעי והמומלץ יותר. לכן, לפני נטילת תוספים יש להיוועץ עם איש מקצוע.
במאמר זה ישנו מידע שרובו מגובה מחקרית, המצביע על כך שהתוספים הרגילים לא עוזרים לרבים, ואולי אף מזיקים.
יש לזכור שזה מאמר של חברה שמוכרת תוספי תזונה, אבל שוב – ישנו גיבוי מחקרי לרוב מה שנכתב שם.

בשורה התחתונה, כרגיל, הכי טוב לאכול מזונות עשירים בפולאט איכותי כמו עלים ירוקים-כהים, קטניות, דגנים מלאים, במיה ועוד.

 

green lentilעולם הבריאות לא תמיד פשוט להבנה ומתעדכן בתדירות גבוה, רוצים העמיק את הידע שלכם ולהישאר בענינים? הרשמו לאתר וקבלו עידכונים שבועים, גישה למתכונים ולתכני נוספים.

בריאות
אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז