אכילת קטניות

אני מכירה כמה אנשים שמתקשים לאכול קטניות. הסיבות מגוונות והתוצאה אחת – אין כמעט קטניות בתזונה שלהם. לאחר שעברתי איתם על סוגים רבים וצורות הכנה רבות נשארו בסוף רק 2: נבטי קטניות (אספסת למשל, לא יודעת אם יש עוד) וטופו. האם זה מספק כ”קטניה”?”

 

תשובה לשאלה:
שני סוגים עיקריים של קטניות זה בהחלט טוב.
נבטי קטניות ניתן לרוב למצוא במרכולים תחת השם ״נבטוטים״. זה קל. זמין. ומכיל מגוון קטניות מונבטות.
וכמובן שהכי קל זה להנביט שעועית מאש בבית. הסבר פשוט על הסבר פשוט על הנבטת קטניות מקישור זה.דרך קלה נוספת, יחסית חדש בשוק – לחמים קטנים שדומים לפנקקים העשויים מקטניות – נקראים מונבטים. פרטים בקישור .

כמו כן, רבים לא שמים לב שגם אפונה ירוקה, שעועית ירוקה או צהובה, ״אדממה״ וכדומה הן קטניות. לרוב גם נוחות מאוד לעיכול.

בריאות
אופיר פוגל, נטורופת

shalev

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאותי

  • סינון לפי צמחוניטבעוני

  • סינון לפי סוג אוכל

  • סינון לפי זמן בישול

  • סינון לפי שלב דיאטת אורז