אבוקדו – למה הוא כל כך בריא ואיך שומרים אותו למשך זמן?

אבוקדו הוא מזון נפלא ובריא עד מאוד. הוא עשיר ביותר באשלגן שחשוב בין השאר לאיזון לחץ הדם, בפולאט (חומצה פולית טבעית) שחשובה לעורקים ולמוח, בויטמין K שחשוב ללב ולעצמות, ובחומצות שומן שעושות לנו רק טוב (אומגה 9). אבוקדו אומנם עשיר בקלוריות, אבל הוא גם בעל מדד גליקמי מאוד נמוך ומשרה שובע יחסית רב.

כעת, בעונת האבוקדו, אנו רוצים לעיתים לשמור אותו למשך זמן שלא ישחיר או יתקלקל. ניתן לקרוא בקישור הבא כמה עצות מוכרות לשמירה על אבוקדו למשך זמן, אבל הפתיעה אותי מאוד לאחרונה שיטה שמאפשרת אפילו להקפיא את האבוקדו! טרם ניסיתי, אבל נראה לי שווה ביותר. גם לסמודיז טובים…

טיפ אחרון – בכל פעם שתתבלו את הסלט באבוקדו במקום שמן זית – כך הסלט יהיה בריא יותר. שומן מוצלח יותר משמן!

 

בריאות,

אופיר פוגל, נטורופת

כתיבת תגובה

סינון מתכונים

  • סינון לפי מצב בריאות

  • סינון מאכלים לצמחונים


  • סינון לפי סוג אוכל


  • סינון לפי זמן הכנה


  • סינון לפי שלב דיאטת אורז